https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem „Warunki i tryb rekrutacji”

WiTR na studia licencjackie i magisterskie w AMFN na rok akademicki 2025/2026
WiTR do Szkoły Doktorskiej AMFN na rok akademicki 2025/2026 (w przygotowaniu)
WiTR na studia podyplomowe w AMFN na rok akademicki 2025/2026 (w przygotowaniu)


Rekrutacja do AMFN na rok akademicki 2025/2026

 

Spis treści

  1. Studia licencjackie i magisterskie
  2. Szkoła Doktorska
  3. Studia Podyplomowe

 

Studia licencjackie i magisterskie

Pierwsza tura

  • od ok. 16 kwietnia do 11 czerwca 2025 r. godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK;
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł
    (księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość)
  • do 11 czerwca 2025, do godz. 12:00
    wgrywanie plików w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje (dotyczy wybranych specjalności)
  • ok. 13 czerwca 2025 r.
    informacja o zakwalifikowaniu do egzaminów wstępnych
    (w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Status)
  • do 11 lipca 2025 r. do godz. 12:00
    – wypełnienie deklaracji podjęcia studiów
    (system IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje) oraz
    – ewentualne dostarczenie wymaganych dokumentów tj. świadectwo maturalne, dyplom ukończenia studiów, niezbędnych do przyjęcia na studia
    (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji)

Druga tura

  • od ok. 21 lipca do 27 sierpnia 2025 r., godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK na drugą turę dodatkowych egzaminów wstępnych (wybrane kierunki i specjalności);
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł (księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość)
    – wgrywanie plików w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje
    (dotyczy wybranych specjalności)
  • ok. 29 sierpnia 2025 r.
    informacja o zakwalifikowaniu do egzaminów wstępnych (w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Status)
  • 8-10 września 2025 r.
    egzaminy wstępne – druga tura naboru  (wybrane kierunki i specjalności)
  • do 12 września 2025 r., do godz. 12:00
    – wypełnienie deklaracji podjęcia studiów
    (system IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje) oraz
    – ewentualne dostarczenie wymaganych dokumentów tj. świadectwo maturalne, dyplom ukończenia studiów, niezbędnych do przyjęcia na studia
    (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji)

Rekrutacja krok po kroku – wymagane dokumenty i opłaty

ETAP I Zakwalifikowanie do dodatkowych egzaminów wstępnych:

  1. Kandydat zobowiązany jest dokonać rejestracji elektronicznej w systemie IRK dostępnym na stronie internetowej uczelni.
  2. Rejestracja w systemie IRK obejmuje:
    1. założenie indywidualnego konta;
    2. uzupełnienie danych wymaganych przez system;
    3. zapis na egzaminy wstępne na wybrane studia.
  3. Rejestracji w systemie IRK można dokonać do 11 czerwca 2025 roku, godz. 12:00
    (II tura do 27 sierpnia 2025 r., godz. 12:00)
  4. Opłatę rekrutacyjną w wysokości 150 zł należy uiścić do 11 czerwca 2025 r. (II tura do 27 sierpnia 2025 r.) na konto, którego numer (wygenerowany indywidualnie dla każdego kandydata) podany jest w zakładce „Płatności” po zalogowaniu kandydata na jego indywidualne konto w systemie IRK.
  5. Ponadto wymaga się załączenia w systemie IRK dodatkowych dokumentów i plików w formie elektronicznej (zgodne z treścią Warunków i trybu rekrutacji (…) Zał. 1 Zasady szczegółowe egzaminów wstępnych)
  6. Kandydaci, którzy prawidłowo dokonali rejestracji elektronicznej oraz dokonali opłaty rekrutacyjnej otrzymują status „zakwalifikowany” w systemie IRK.

ETAP II Egzaminy wstępne:

  1. Zakwalifikowani kandydaci przystępują do egzaminów wstępnych zgodnie z harmonogramem opublikowanym przez Biuro Rekrutacji.
  2. Punktowe wyniki poszczególnych etapów, statusy kwalifikacji do kolejnego etapu, wynik dodatkowych egzaminów wstępnych, informacja o wpisaniu na listę rezerwową oraz informacja o przyjęciu / nieprzyjęciu na studia publikowane są na indywidualnych kontach kandydatów w systemie IRK.
  3. Informacja o zdaniu egzaminów wstępnych nie jest jednoznaczna z przyjęciem na studia (wpisaniem kandydata na listę studentów).
  4. Komisja egzaminacyjna może zaproponować kandydatowi przeprowadzenie egzaminu ustnego w języku angielskim na kierunkach wymienionych w § 15 ust 1 i w związku z tym zdawanie na studia prowadzone w języku angielskim (Kierunki: Instrumentalistyka, Jazz i Muzyka Estradowa).
  5. Informacja o przeprowadzeniu egzaminu ustnego w języku angielskim zostaje wpisana do protokołu egzaminacyjnego.
  6. Kandydat, który zdecyduje się w trybie opisanym w ust. 3 i 4 na podjęcie studiów w języku angielskim zobowiązany jest złożyć wniosek do Komisji Rekrutacyjnej o zmianę odpowiedniej informacji w systemie IRK.

ETAP III Warunki wpisania kandydata na listę studentów

Kandydaci posiadający polskie obywatelstwo:
  1. Kandydaci, którzy otrzymają w systemie IRK informację o zdaniu egzaminów wstępnych i chcą podjąć studia w AMFN, zobowiązani są uzupełnić w systemie IRK elektroniczną deklarację podjęcia studiów oraz przesłać na adres uczelni (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczyć osobiście do dnia 11 lipca 2025 r. godz. 12:00 (II tura do 12 września 2025 r. godz. 12:00) następujące dokumenty:
    • w przypadku kandydatów na pierwszy stopień studiów posługujących się dyplomem ukończenia studiów, świadectwem maturalnym wydanym przed 2006 rokiem lub kandydatów, którzy nie wyrazili zgody na przekazanie wyników matury uczelniom przez System Informacji Oświatowej: oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię świadectwa dojrzałości lub dyplomu ukończenia studiów wyższych;
    • w przypadku kandydatów niewymienionych w lit. a) na wniosek pracownika Biura Rekrutacji: oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię świadectwa dojrzałości lub dyplomu ukończenia studiów wyższych;
    • w przypadku kandydatów na drugi stopień studiów: oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych.
  2. Dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów w wyznaczonym terminie jest warunkiem wpisania kandydata na listę studentów.
Kandydaci nieposiadający polskiego obywatelstwa:
  1. Kandydaci, którzy otrzymają w systemie IRK informację o zdaniu egzaminów wstępnych i chcą podjąć studia w AMFN, zobowiązani są uzupełnić w systemie IRK elektroniczną deklarację podjęcia studiów oraz przesłać na adres uczelni (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczyć osobiście do dnia 11 lipca 2025 r. godz. 12:00 (II tura do 12 września 2025 r. godz. 12:00) następujące dokumenty:
    • kandydaci na studia pierwszego stopnia: świadectwo dojrzałości (odpowiednik wydany poza Polską) – oryginał, odpis lub uwierzytelnioną notarialnie kopię wraz z tłumaczeniem przysięgłym świadectwa na język polski;
    • kandydaci na studia drugiego stopnia: dyplom ukończenia studiów wyższych – oryginał, odpis lub uwierzytelniona notarialnie wraz z tłumaczeniem przysięgłym dyplomu na język polski.
    • karta Polaka, jeśli kandydat posiada;
    • dokument poświadczający znajomość języka polskiego (jeden z wymienionych):
      • świadectwo ukończonego rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego;
      • dokumenty potwierdzające ukończenie za granicą szkoły ponadpodstawowej, w której zajęcia były prowadzone w języku polskim.
  2. Potwierdzeniem znajomości języka polskiego może być także osiągnięcie przez kandydata co najmniej minimalnej punktacji wymaganej podczas egzaminu ustnego.
  3. Dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów w wyznaczonym terminie jest warunkiem wpisania kandydata na listę studentów.

Kształcenie w języku angielskim:

  1. Uczelnia prowadzi kształcenie w języku angielskim na studiach I i II stopnia na kierunkach Instrumentalistyka oraz Jazz i muzyka estradowa.
  2. Kandydaci aplikujący na studia z językiem wykładowym angielskim zwolnieni są z udokumentowania znajomości języka polskiego, natomiast zobowiązani są do przedstawienia certyfikatu lub dyplomu ukończenia szkoły/studiów poświadczającego znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1 dla studiów I stopnia, a dla studiów II stopnia co najmniej na poziomie B2.

Szkoła Doktorska

  • do 27 sierpnia 2025 r., godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej – wysokość zostanie określona Zarządzeniem Rektora AMFN (100 zł w 2024 r.). Księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość.
    – załączenie wymaganych dokumentów w systemie IRK
    (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji)
  • do 16 września 2025 r.
    – przed przystąpieniem do egzaminu należy okazać w Biurze Rekrutacji dokument uprawniający do podjęcia studiów w Szkole Doktorskiej, zgodnie z par 4, ust 1, pkt 1 Warunków i trybu rekrutacji, np.: dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich; studiów II stopnia; potwierdzenie statusu beneficjenta programu Diamentowy Grant; dokumenty poświadczające spełnienie wymagań, o których mowa w art. 186 ust. 2 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym.
  • egzaminy wstępne (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji):
  • próby przed egzaminami wstępnymi – 15 września 2025 r. (uczelnia nie zapewnia akompaniatorów)
  • etap I – 16 września 2024 r.
  • etap II  – 17 września 2024 r.

Studia Podyplomowe

Stosowane skróty:
PSI – Podyplomowe Studia Instrumentalistyki
PSW – Podyplomowe Studia Wokalistyki
PSP – Podyplomowe Studia Pedagogiczne
PSChiEG – Podyplomowe Studia Chórmistrzostwa i Emisji Głosu

  • do 27 sierpnia 2025 r. godz. 12:00
    – rejestracja w systemie IRK;
    – dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł (PSI i PSW) lub 85 zł (PSP i PSChiEG).  Księgowanie opłaty może potrwać około 3 dni roboczych, prosimy o cierpliwość.
    – wgrywanie plików w systemie IRK: moje konto > zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne > tabela: Dodatkowe informacje. Informacje o wymaganych dokumentach znajdują się w Warunkach i trybie rekrutacji.
    PSP i PSCHiEG – dostarczenie wymaganych dokumentów do siedziby Uczelni (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji).
  • 8-10 września 2025 r. – egzaminy wstępne
    – PSI (egzaminy zdalne)
    – PSW (egzaminy stacjonarne)  Szczegółowy harmonogram zostanie opublikowany na stronie www Uczelni po zakończeniu rejestracji w systemie IRK.
    – PSP oraz PSCHiEG – decyzja ws. przyjęcia na PSP oraz PSChiEG odbywa się na podstawie przesłanej dokumentacji (szczegóły w Warunkach i trybie rekrutacji na Studia Podyplomowe).
  • 10 września 2025 r.
    – wyniki egzaminów wstępnych (nie oznacza to jeszcze przyjęcia na studia) ogłoszone będą  na indywidualnych kontach Kandydatów w systemie IRK (moje konto -> zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”);
  • 12 września 2025 r.
    – PSI i PSW – dostarczenie do Uczelni do 12 września 2025 roku (liczy się data stempla pocztowego) oryginału, odpisu lub poświadczonej notarialnie kopii dyplomu licencjackiego lub magisterskiego ukończenia kierunku Instrumentalistyka lub kierunku o zbliżonych końcowych efektach kształcenia o specjalności odpowiadającej wybranym studiom (dla cudzoziemców oraz polskich absolwentów uczelni zagranicznych odpowiednik studiów muzycznych w Polsce wraz z tłumaczeniem przysięgłym dyplomu na język polski).
  • do 19 września 2025 r.
    – informacja o przyjęciu na Studia Podyplomowe AMFN ogłoszona zostanie  na indywidualnych kontach Kandydatów w systemie IRK (moje konto -> zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”).

 

slot 88