https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

Sea You 3city Music Showcase / 10-12 kwietnia

W tym roku Festiwalu Sea You 3 city Music Showcase przygotował specjalną pulę biletów dla studentów i studentek. Zapraszamy na czwartą edycję naszego wydarzenia!

SEA YOU 3city Music Showcase to święto trójmiejskiej sceny muzycznej. Już po raz czwarty zobaczymy występy zespołów pochodzących z Trójmiasta i okolic. W zakamarkach Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku wystąpią artyści i artystki, którzy przebili się do świadomości ogólnopolskich słuchaczy oraz ci, którzy są dopiero stawiają pierwsze kroki na scenie muzycznej.

Koncertom towarzyszą spotkania z przedstawicielami ogólnopolskiej branży muzycznej oraz dyskusje panelowe na tematy związane ze sceną muzyczną.

Spotkajmy się 10-12 kwietnia w Gdańsku

Szczegóły i program: https://seayou.com.pl

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Ogólnopolski Konkurs Kompozytorski

im. Witolda Maliszewskiego

na utwór kameralny

 

Fundacja Sztuka i Pasja we współpracy ze Związkiem Kompozytorów Polskich, organizuje w ramach VII Festiwalu im. W. Maliszewskiego w roku 2025 Ogólnopolski Konkurs Kompozytorski im. Witolda Maliszewskiego, którego celem jest upamiętnienie postaci Patrona Festiwalu i uświetnienie jubileuszu 100-lecia Zalesia Dolnego.

Konkurs patronatem honorowym objął Związek Kompozytorów Polskich, Starosta Piaseczyński Ewa Lubianiec oraz Burmistrz Miasta i Gminy Piaseczno Daniel Putkiewicz.

Patronat medialny nad Konkursem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Przedmiotem Konkursu jest skomponowanie utworu na kwartet smyczkowy lub kwintet smyczkowy w składzie: 2 skrzypiec, altówka, wiolonczela oraz  kontrabas.

Czas trwania utworu od 8 do 12 minut.

Kompozycje mogą być w dowolnej formie i stylistyce (bez udziału elektroniki).

Nadesłane utwory, oznaczone godłem,  nie mogą być wcześniej nagradzane, wykonywane, czy nagrywane.  W osobnym załączniku, należy przesłać, pod tym samym godłem dane kompozytora, które będą utrzymywane w tajemnicy przez sekretarza Konkursu do momentu jego rozstrzygnięcia.

Trzyosobowe Jury Konkursu powołane przez Związek Kompozytorów Polskich w składzie: Paweł Łukaszewski, Sławomir Czarnecki, Piotr Komorowski.

Obsługę administracyjną zapewni sekretarz Konkursu.

Partytury wraz z głosami oraz oświadczenie w formacie PDF proszę przesyłać na adres: fundacja@sztukaipasja.pl

Termin nadsyłania prac upływa 25 kwietnia 2025 roku do godziny 23:59

Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi do 10 maja 2025 r.

Przewidywane nagrody pieniężne w Konkursie to:

I nagroda – 6 000 zł

II nagroda – 4 000 zł

III nagroda – 3 000 zł

Premierowe wykonanie nagrodzonych utworów nastąpi podczas uroczystego koncertu w dniu 25 maja 2025 r. w Zalesiu Dolnym.

Regulamin i oświadczenie do pobrania na stronie: www.sztukaipasja.pl

Kontakt:

Pan Grzegorz Chmielewski

Tel. 502 382 816

Fundacja Sztuka i Pasja

www.sztukaipasja.pl

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

FMF Young Talent Award 2025
Startuje konkurs dla młodych kompozytorów!

 

Napisać własny utwór do filmu Jestem Celine Dion – oto wyzwanie, przed jakim staną uczestnicy 13. edycji FMF Young Talent Award. Międzynarodowy konkurs jest dla młodych kompozytorów szansą, by zyskać uznanie ekspertów i szerokiej publiczności. Zwycięski utwór usłyszymy na żywo w maju podczas 18. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie.

 

Krakowski FMF należy do najważniejszych festiwali muzyki filmowej. Gościli na nim między innymi wybitni kompozytorzy nagrodzeni Oscarem: Volker Bertelmann, Alexandre Desplat, Jan A.P. Kaczmarek, Steven Price, Howard Shore i Hans Zimmer. Stałą częścią festiwalu jest konkurs FMF Young Talent Award, który promuje uzdolnionych twórców młodego pokolenia. W poprzednich edycjach wzięło udział ponad siedmiuset kompozytorów z kilkudziesięciu krajów, a laureaci z sukcesami działają na arenie międzynarodowej.

Zadaniem, przed jakim staną uczestnicy 13. edycji konkursu, jest skomponowanie własnej muzyki do fragmentu filmu Jestem Celine Dion w reżyserii Irene Taylor. Ten głośny dokument z 2024 roku daje wgląd w życie prywatne i zawodowe kanadyjskiej wokalistki, kompozytorki i autorki tekstów, która zmaga się z poważnym schorzeniem: zespołem sztywności uogólnionej. Oryginalną ścieżkę dźwiękową, która sugestywnie ilustruje filmową historię, skomponował uznany wiolonczelista Redi Hasa.

Celine Dion jest bez wątpienia jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd muzycznych swojego pokolenia. Od czasu debiutu w 1981 roku na całym świecie sprzedało się ponad 250 milionów jej albumów. Znaczącą pozycją w dorobku Dion są piosenki filmowe – dwie z nich nagrodzono Oscarem: wiodący utwór z Pięknej i bestii (1991) oraz My Heart Will Go On z Titanika (1997). W 2022 roku problemy zdrowotne zmusiły artystkę do rezygnacji z trasy koncertowej i do skupienia się na leczeniu. „Ostatnie lata były dla mnie ogromnym wyzwaniem – przebyłam daleką drogę od odkrycia mojej choroby do nauczenia się, jak sobie z nią radzić, nie pozwalając, by mnie definiowała” – podkreśla Dion. Na zarejestrowanie części swojej codzienności zdecydowała się po to, aby zwiększyć świadomość społeczną na temat zespołu sztywności uogólnionej i „pomóc innym osobom, które otrzymały tę samą diagnozę”.

„Konkurs FMF Young Talent Award jest naszą inwestycją w przyszłość, bo młodzi ludzie udowadniają w nim, jak niesamowitą kreatywnością dysponują. Z dumą obserwujemy rozwój kariery laureatów poprzednich edycji, którzy wracają na FMF jako uznani już twórcy” – mówi Marta Nawrocka, menedżerka Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. „Kompozytorki i kompozytorzy biorący udział w konkursie stają przed złożonym zadaniem. Przede wszystkim powinni skoncentrować się na obrazie filmowym i zadać sobie pytanie o przekaz, jaki niesie Jestem Celine Dion. Komponując, muszą szukać własnego języka muzycznego, choć z pewnością trudno oprzeć się pokusie inspiracji znakomitym soundtrackiem autorstwa Rediego Hasy. Jestem przekonana, że efekty tych twórczych procesów jak zwykle nas zaskoczą” – dodaje Nawrocka.

Prace oceni międzynarodowe jury, w którego skład wchodzą zarówno kompozytorzy, jak i wykonawcy oraz inne osoby związane z branżą muzyki filmowej. Obradom przewodniczyć będzie Miriam Cutler – nominowana do nagrody Emmy kompozytorka, specjalizująca się w filmach dokumentalnych, a równocześnie producentka, edukatorka i współzałożycielka The Alliance for Women Film Composers.

Spośród uczestników konkursu zostaną wyłonieni laureaci pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca. Zwyciężczyni lub zwycięzca otrzyma statuetkę FMF Young Talent Award oraz będzie mieć możliwość wykonania swojego utworu na żywo podczas 18. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie w maju 2025 roku. Część nagrody głównej stanowi także urządzenie do masteringu Bettermaker Stereo Passive Equalizer, ufundowane przez współorganizatora konkursu – markę Bettermaker, która tworzy wysokiej klasy sprzęt studyjny dla inżynierów i producentów muzycznych.

Ponadto dwanaścioro autorów najlepszych prac weźmie udział w prestiżowych warsztatach dla młodych kompozytorów, prowadzonych przez specjalistów z branży muzyki filmowej w Europejskim Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach. Uczestnicy otrzymają możliwość nagrania swoich kompozycji podczas profesjonalnej sesji nagraniowej.

W konkursie mogą uczestniczyć osoby w wieku od 18 do 35 lat, w tym uczniowie, studenci oraz absolwenci szkół artystycznych, którzy ukończyli studia maksymalnie 5 lat temu.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 2 marca 2025 roku. Kompozycję konkursową należy przedstawić do 6 marca 2025 roku. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 24 kwietnia 2025 roku.

Organizatorami Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie są: Miasto Kraków, KBF i RMF Classic.

Program wydarzenia zostanie ogłoszony wkrótce.

Jak wziąć udział w konkursie?

Szczegóły znajdziesz na stronie festiwalu

 

KBF jest gminną instytucją kultury, która od ponad dwudziestu lat nieprzerwanie działa na rzecz rozwoju przemysłów kreatywnych, turystyki kulturalnej, branży spotkań i przemysłów czasu wolnego. Główne obszary działalności KBF to: literatura, film, muzyka, sztuki wizualne, turystyka, inicjatywy lokalne i edukacja. Instytucja zajmuje się organizacją i promocją imprez kulturalnych o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym, takich jak: Misteria Paschalia, Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie, Festiwal Conrada, Wianki i wiele innych rozpoznawalnych marek. KBF jest również współgospodarzem Pałacu Potockich, wydawcą czasopism i operatorem programów Kraków Culture, Kraków Miasto Literatury UNESCO oraz Krakow Film Commission.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

The Academy of Performing Arts in Bratislava (Slovakia) is pleased to invite students and young professionals to participate in our upcoming International Vocal Competition, organized by the Faculty of Music and Dance.

Competition Dates:
September 5–11, 2025

Venues:

  • Rounds 1st nd 2nd:Concert Hall Dvorana – Faculty of Music and Dance, Academy of Performing Arts in Bratislava
  • Final Round:Slovak Radio Large Concert Hall, accompanied by the Slovak Radio Symphony Orchestra

Competition Categories:
Category I – Up to Age 24 (Three Rounds)
– Open to contestants born after January 1, 2001
Category II – Up to Age 32 (Three Rounds)
– Open to contestants born after January 1, 1993

International Jury Panel:

  • Jury Chairman:Peter Dvorský (Slovakia)
  • Jury Members:

– Markéta Cukrová (Czechia)
– Jiří Habart (Czechia)
– Mariusz Kwiecień (Poland)
– Peter Mikuláš (Slovakia)
– Dagmar Podkamenská Bezačinská (Slovakia)
– Sonia Prina (Italy)
– Claudia Visca (Austria)

For full competition details, please visit our website at:

https://www.vsmu.sk/en/htf/international-vocal-competition-2025/

  International Vocal Competition 2025 – VŠMU

Facebook. From 5 to 11 September 2025 . The main goal of the International Vocal Competition is to look for and support young talents from all around the world.. Categories. Category I – up to the age of 24 / three rounds (participants born after January 1, 2001) Category II – up to the age of 32 / three rounds (participants born after January 1, 1993)

www.vsmu.sk

We have also attached the official poster and bulletin for your reference. We would be grateful if you could share this information with the vocal department and any interested students.

Thank you for your support. We look forward to welcoming talented vocalists from around the world!

Sincerely,

Miroslava Lovászová

Competition Coordinator

Music and Dance Faculty

Academy of Performing Arts Bratislava

Email: competition@vsmu.sk

Web: https://www.vsmu.sk/en/htf/international-vocal-competition-2025/

FCB: https://www.facebook.com/VSMUcompetition

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Save the date

Dear Partner,

We are delighted to invite you to a special partner faculty event in Gothenburg hosted by The Artistic Faculty, HDK-Valand – Academy of Art and Design and the Academy of Music and Drama, on the afternoon of September 8, 2025.

As part of the EAIE 2025 annual conference, which the University of Gothenburg is excited to co-host alongside five other leading universities in western Sweden, this event promises to be a fantastic opportunity to connect and collaborate.

While you may have already received an invitation to the university-wide partner event in Gothenburg with lunch on September 8, our faculty-specific event will take place in the afternoon, with a special focus on the dynamic and inspiring world of the arts.

The program will include a selection of presentations and opportunities for meaningful mingling with fellow international partners. We hope this event will serve as a platform to exchange ideas, share insights, and further strengthen the relationships that drive our collective creative and academic pursuits.

More specific details about the program, location, and registration will be shared in late spring, so please keep an eye out for further updates.

If you already know you’ll be attending the EAIE 2025 annual conference in Gothenburg, we would love to hear from you.

We look forward to welcoming you and sharing this occasion together!

Best regards,

Jenny Hedlund, Cecilia Eriksen Wijk and Tove Thunander
International Coordinators
HSM – Academy of Music and Drama and HDK-Valand – Academy of Art and Design

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Szanowni Studenci,

Zespół Panoroll. io zaprasza Was do udziału w wyjątkowym wydarzeniu online – Scarlatti Sonata Journey for Pianists, które odbędzie się w dniach

21 stycznia – 4 marca 2025 roku na platformie https://pianoroll.io/.

To niepowtarzalna okazja dla pianistów, aby rozwijać swoje umiejętności, dokumentować postępy i dzielić się nagraniami z międzynarodową publicznością, wykonując wybraną sonatę fortepianową Domenico Scarlattiego oraz ukazując proces pracy nad jej interpretacją.

Dlaczego warto wziąć udział?
-Zainspiruj się do regularnej pracy nad własnym warsztatem i refleksji nad swoim rozwojem.
-Zaprezentuj swój talent i postępy na międzynarodowej scenie.
-Dołącz do dynamicznie rozwijającej się platformy pianoroll.io, która łączy pianistów z całego świata.

Kluczowe informacje:
-Czas trwania wydarzenia: 21 stycznia – 4 marca 2025 – dołączyć można w dowolnym momencie.
-Repertuar: Jedna wybrana sonata Scarlattiego.
-Wymagania:
Przesłanie co najmniej 7 nagrań z ćwiczeń wybranej Sonaty w ciągu 6 tygodni.
Udostępnienie finalnego wykonania, zatytułowanego „Final Performance”.
Podzielenie się swoimi refleksjami i spostrzeżeniami do każdego nagrania, poprzez dodanie opisu.
Wypełnienie ankiety PianoRoll, którą prześlemy uczestnikom.

Ogłoszenie wyników: 17 marca 2025

Więcej informacji oraz rejestracja dostępne tutaj:
https://pianoroll.io/challenges/scarlatti-sonata-journey

Zapraszamy na nasze platformy społecznościowe:
Facebook: https://www.facebook.com/pianoroll.io/
Instagram: https://www.instagram.com/pianoroll.io/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/piano-for-ai/posts/?feedView=all

Z wyrazami szacunku,
Zespół Pianoroll.io

——————————————————————————————————————————————————————————————————

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko

MUZYK SOLISTA (II SKRZYPCE – PEŁNY ETAT)
PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

23 CZERWCA 2025 – I ETAP oraz 24 CZERWCA 2025 – II ETAP

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 23 kwietnia 2025.

Wskazane jest doświadczenie w specjalności skrzypce. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/.

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ:

I etap

  1. A. Mozart – Koncert nr 4 D-dur KV 218, część I z kadencją Josepha Joachima
  2. A. Mozart – Koncert nr 5 A-dur KV 219, część I z kadencją Josepha Joachima
  3. S. Bach – dwie kontrastujące części z sonat i partit na skrzypce solo z wyłączeniem ciaccony

II etap

  1. Czajkowski – Koncert D-dur op. 35, część I
  2. Brahms – Koncert D-dur op. 77, część I
  3. van Beethoven – Koncert D-dur op. 61, część I

+ fragmenty partii orkiestrowych:

  • Bartók – Koncert na orkiestrę (takty 265-317)
  • Bruckner – Symfonia nr 9 d-moll, część 3 (takty 57-64)
  • Dvorak – Taniec słowiański nr 1 op. 46 (takty 85-108)
  • A. Mozart – Symfonia nr 39 Es-dur KV 543, część 4 (takty 1-41)
  • Penderecki – Polonez na orkiestrę (takty 55-75)
  • Schumann – Symfonia nr 2 C-dur op. 61 (takty 361-397)
  1. Jasna 5

00-950 Warszawa

+48 22 55 17 111

sekretariat@filharmonia.pl

www.filharmonia.pl

  • Strauss – Suita symfoniczna z opery Elektra [oprac. Manfred Honeck, Tomas Ille] (takty 647­659)
  • Strauss – Cztery interludia symfoniczne z opery Intermezzo TrV 246a, część 1. Reisefieber und Walzerszene (początek: dwa takty przed numerem 32, koniec: dwa takty po numerze 44)
  • Szymanowski – Symfonia nr 2 (takty 292-314)

We fragmentach partii orkiestrowych prosimy o zastosowanie się do wskazanych metronomicznych oznaczeń tempa.

ZAŁĄCZNIKI:

Materiał orkiestrowy na przesłuchania

Obowiązek informacyjny dla Kandydata

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Warsaw Philharmonic announces AUDITIONS for the post of

SOLOIST MUSICIAN – 2nd VIOLIN (FULL-TIME)

Auditions have been scheduled for:
June 23, 2025 – First Round
June 24, 2025 – Second Round

Persons interested in the auditions ought to submit their applications and artistic bios to: The Warsaw Philharmonic Office, room 109, or by post to the following address: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, Poland, by fax at (+48) 22 55 17 200, or by email to sekretariat@filharmonia.pl, not later than by April 23, 2025.

Orchestral experience (violin) is advisable. The Philharmonic reserves the right to select the candidates who will be invited to the auditions. Candidates qualified for the auditions will receive individual invitations including details. The Philharmonic provides an accompanist (piano tuned at A4 / a’ = 442 Hz).

Please copy the following clause into your application documents:

I hereby give consent for my personal data included in my job offer to be processed by Warsaw Philharmonic, 5 Jasna St., 00-950 Warsaw, Poland, for the purposes of recruitment in order to carry out the auditions. I am aware that I am entitled to withdrawing this consent at any date. I am aware that the withdrawal of my consent will not affect the lawfulness of the data processing that took place before such a withdrawal.

For more information, please contact: The Warsaw Philharmonic Office, phone no.: (+48) 22 55 17 103.

PROGRAMME FOR AUDITIONS:

First Round:

  1. A. Mozart – Violin Concerto No. 4 in D major, KV 218, 1st movement with Joseph Joachim’s cadenza
  2. A. Mozart – Violin Concerto No. 5 in A major, KV 219, 1st movement with Joseph Joachim’s cadenza
  3. S. Bach – Two contrasting movements from sonatas and partitas for solo violin (excluding the Ciaccona)

Second Round:

  1. Tchaikovsky – Violin Concerto in D major, Op. 35, 1st movement
  2. Brahms – Violin Concerto in D major, Op. 77, 1st movement
  3. van Beethoven – Violin Concerto in D major, Op. 61, 1st movement

Orchestral excerpts:

  • Bartók – Concerto for Orchestra (bars 265-317)
  • Bruckner – Symphony No. 9 in D minor, 3rd movement (bars 57-64)
  • Dvorak – Slavonic Dance No. 1, Op. 46 (bars 85-108)
  1. Jasna 5

00-950 Warszawa

+48 22 55 17 111

sekretariat@filharmonia.pl

www.filharmonia.pl

  • A. Mozart – Symphony No. 39 in E-flat major, KV 543, 4th movement (bars 1-41)
  • Penderecki – Polonaise for Orchestra (bars 55-75)
  • Schumann – Symphony No. 2 in C major, Op. 61 (bars 361-397)
  • Strauss – Symphonic Suite from the opera Elektra [arr. Manfred Honeck, Tomas Ille] (bars 647-659)
  • Strauss – Four Symphonic Interludes from Intermezzo TrV 246a, 1st movement „Reisefieber und Walzerszene” (start: two bars before number 32, end: two bars after number 44)
  • Szymanowski – Symphony No. 2 (bars 292-314)

Please adhere to the indicated metronomic tempo markings in the orchestral excerpts.

ATTACHEMENTS:

Orchestral materiał for auditions

Information obligation for candidates

————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Nauczyciel gry na fortepianie i akompaniator

Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Biłgoraju (województwo lubelskie), zatrudni nauczyciela gry na fortepianie i akompaniatora z pełnymi kwalifikacjami. Praca na stałe w wymiarze 0,52 etatu od 1 września 2025 roku. W wyjątkowym przypadku zostanie zatrudniona osoba, która otrzyma dyplom do października 2025 r. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt do 30 kwietnia 2025 r.

Poniżej link do ogłoszenia:

https://www.gov.pl/web/psmbilgoraj/nauczyciel-gry-na-fortepianie-i-akompaniator2

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

 

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko

MUZYK SOLISTA (II SKRZYPCE – PEŁNY ETAT)
PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

23 CZERWCA 2025 – I ETAP oraz 24 CZERWCA 2025 – II ETAP

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 23 kwietnia 2025.

Wskazane jest doświadczenie w specjalności skrzypce. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/.

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ:

I etap

  1. A. Mozart – Koncert nr 4 D-dur KV 218, część I z kadencją Josepha Joachima
  2. A. Mozart – Koncert nr 5 A-dur KV 219, część I z kadencją Josepha Joachima
  3. S. Bach – dwie kontrastujące części z sonat i partit na skrzypce solo z wyłączeniem ciaccony

II etap

  1. Czajkowski – Koncert D-dur op. 35, część I
  2. Brahms – Koncert D-dur op. 77, część I
  3. van Beethoven – Koncert D-dur op. 61, część I

+ fragmenty partii orkiestrowych:

  • Bartók – Koncert na orkiestrę (takty 265-317)
  • Bruckner – Symfonia nr 9 d-moll, część 3 (takty 57-64)
  • Dvorak – Taniec słowiański nr 1 op. 46 (takty 85-108)
  • A. Mozart – Symfonia nr 39 Es-dur KV 543, część 4 (takty 1-41)
  • Penderecki – Polonez na orkiestrę (takty 55-75)
  • Schumann – Symfonia nr 2 C-dur op. 61 (takty 361-397)
  1. Jasna 5

00-950 Warszawa

+48 22 55 17 111

sekretariat@filharmonia.pl

www.filharmonia.pl

  • Strauss – Suita symfoniczna z opery Elektra [oprac. Manfred Honeck, Tomas Ille] (takty 647­659)
  • Strauss – Cztery interludia symfoniczne z opery Intermezzo TrV 246a, część 1. Reisefieber und Walzerszene (początek: dwa takty przed numerem 32, koniec: dwa takty po numerze 44)
  • Szymanowski – Symfonia nr 2 (takty 292-314)

We fragmentach partii orkiestrowych prosimy o zastosowanie się do wskazanych metronomicznych oznaczeń tempa.

ZAŁĄCZNIKI:

Materiał orkiestrowy na przesłuchania

Obowiązek informacyjny dla Kandydata

Warsaw Philharmonic announces AUDITIONS for the post of
SOLOIST – TRUMPET (FULL-TIME)

Auditions have been scheduled for:

16-17 JUNE 2025 – 1st and 2nd stage

Persons interested in the auditions ought to submit their applications and artistic bios to: The Warsaw Philharmonic Office, room 109, or by post to the following address: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, Poland, by fax at (+48) 22 55 17 200, or by email to sekretariat@filharmonia.pl, not later than by 16 April 2025.

Soloist experience (Trumpet) is advisable. The Philharmonic reserves the right to select the candidates who will be invited to the auditions. Candidates qualified for the auditions will receive individual invitations including details. The Philharmonic provides an accompanist (piano tuned at A4 / a’ = 442 Hz).

Please copy the following clause into your application documents:

I hereby give consent for my personal data included in my job offer to be processed by Warsaw Philharmonic, 5 Jasna St., 00-950 Warsaw, Poland, for the purposes of recruitment in order to carry out the auditions. I am aware that I am entitled to withdrawing this consent at any date. I am aware that the withdrawal of my consent will not affect the lawfulness of the data processing that took place before such a withdrawal.

For more information, please contact: The Warsaw Philharmonic Office, phone no.: (+48) 22 55 17 103.

PROGRAMME FOR AUDITIONS:

STAGE I

  1. Haydn – Concerto in E-flat Major – the entire concerto, with an option for the committee to select fragments from specific movements. Mandatory on the B-flat trumpet.
  2. Orchestral excerpts:
  3. Mahler – Symphony No. 5
  • Movement 1: from the beginning to 5th bar after no. 1
  • 1st bar before no. 13 – 1st bar before no. 14
  1. Wagner – Parsifal
  • Vorspiel
  • 9th bar after no. 1 – 6 bars before no. 2
  • 9th bar after no. 2 – 6 bars before no. 3
  1. Ravel – Piano Concerto in G Major, Movement 1
  • from no. 2 – to no. 3
  • from no. 34 – to no. 35
  • from no. 36 to the end
  1. Strauss – Ein Heldenleben
  • Trumpet in E-flat – 6 bars with pickup before no. 50 to no. 53
  • Trumpet in B-flat – from no. 80 to no. 81 and from no. 82 to no. 83
  1. Stravinsky – Petrushka
  • from no. 135 with pickup to no. 139
  • from bar 5th of no. 140 to 1st bar before no. 143
  1. Jasna 5

00-950 Warszawa

+48 22 55 17 111

sekretariat@filharmonia.pl

www.filharmonia.pl

STAGE II (Note: Candidates qualifying for the second stage may be asked to repeat some excerpts from Stage I.)

  1. Honegger – Intrada
  2. Orchestral excerpts:
  3. Mahler – Symphony No. 3
  • Movement 6: from no. 26 with pickup to no. 27
  • Movement 3 – POSTHORN – 1st bar before no. 14 to 3rd bar after no. 15, after 4 bars rest to no. 16
  1. Strauss – Alpine Symphony
  • 1st bar before no. 68 – 3rd bar after no. 69
  • 2nd bar after no. 70 – 1st bar before no. 71
  • 2nd bar with pickup after no. 75 – 1st bar before 46
  1. Shostakovich – Symphony No. 1
  • Movement 3: no. 20 – no. 21
  1. Szymanowski – Symphony No. 4
  • Movement 1: no. 2 – 4th bar before no. 3
  • Movement 3: 5 bars with pickup after no. 15 – 6 bars after no. 17
  • 35 – 2 bars before no. 38
  1. Bartók – Concerto for Orchestra
  • Movement 1: bar 358 – bar 389
  • Movement 2: bar 90 – bar 120
  • Movement 5: bar 233 – bar 245
  1. Gershwin – Piano Concerto in F
  • Movement 2: bar 5 – 1 bar before no. 1
  • 8 – no. 9
  1. S. Bach – Christmas Oratorio
  • Part VI – no. 54: from the beginning to bar 48

ATTACHEMENTS:

ORCHESTRAL PARTS

INFORMATION OBLIGATION FOR CANDIDATES

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko

MUZYK SOLISTA – TRĄBKA – PEŁNY ETAT
PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:
16-17 CZERWCA 2025 – I ETAP oraz II ETAP
Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres:

ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 16 KWIETNIA 2025.

Wskazane jest doświadczenie w specjalności trąbka. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/.
Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę: Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ
I ETAP
1. J. Haydn – Koncert Es-dur – cały koncert z opcją wyboru przez komisję fragmentów z poszczególnych części. Obowiązkowo na trąbce B.
2. Fragmenty partii orkiestrowych:
a) G. Mahler – V Symfonia • część 1 od początku do 5 taktu po nr 1 • 1 takt przed nr 13 – 1 takt przed nr 14

b) R. Wagner – Parsifal • Vorspiel • 9 takt po nr 1 – 6 taktów przed nr 2 • 9 takt po nr 2 – 6 taktów przed nr 3

c) M. Ravel – Koncert fortepianowy G- dur, 1 część • od nr 2 – do nr 3 • od nr 34 – do 35 • od nr 36 do końca

d) R. Strauss – Ein Heldenleben • trąbka in Es – 6 taktów z przedtaktem przed nr 50 do nr 53 • trąbka in B – od nr 80 do nr 81 oraz od nr 82 do nr 83

e) I. Strawiński – Pietruszka • od nr 135 z przedtaktem do nr 139 • od 5 taktu 140 do 1 taktu przed nr 143
II ETAP
(Uwaga! Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu mogą zostać poproszeni o ponowne wykonanie niektórych pozycji z etapu pierwszego).
1. A. Honegger – Intrada
2. Fragmenty partii orkiestrowych:
a) G. Mahler – III Symfonia • część 6 – od nr 26 z przedtaktem do nr 27 • część 3 – POSTHORN – 1 takt przed nr 14 do 3 taktu po nr 15, po 4 taktach pauzy do nr 16

b) R. Strauss – Symfonia Alpejska • 1 takt przed nr 68 – 3 takt po 69 • drugi takt po 70 – 1 takt przed 71 • 2 takt z przedtaktem po 75 – 1 takt przed 46

c) D. Szostakowicz – I Symfonia • część 3 – nr 20 – nr 21

d) K. Szymanowski – IV Symfonia • część 1 – nr 2 – 4 takt przed nr 3 • część 3 – 5 taktów z przedtaktem po nr 15 – 6 taktów po nr 17 • nr 35 – 2 takty przed nr 38

e) B. Bartok – Koncert na Orkiestrę • część 1 – takt 358 – takt 389 • część 2 – takt 90 – takt 120 • część 5 – takt 233 – takt 245

f) G. Gershwin – Koncert fortepianowy F-dur • część 2 – takt 5 – 1 takt przed nr 1 • nr 8 – nr 9

g) J. S. Bach – Oratorium na Boże Narodzenie • część VI nr 54 od początku do taktu 48

ZAŁĄCZNIKI:

Materiał orkiestrowy na przesłuchania

Obowiązek informacyjny dla Kandydata

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

The Warsaw Philharmonic announces auditions for the position

BASSOON (2nd) – FULL-TIME

EXPECTED DATE OF AUDITIONS:
9-10 JUNE 2025

If you are interested, please submit your artistic CV to the Warsaw Philharmonic Office – room 109, by post to the address: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, Poland, or by e-mail to the following address: sekretariat@filharmonia.pl no later than April 9th, 2025.

Orchestral experience (bassoon) is advisable. The Philharmonic reserves the right to select the candidates who will be invited to the auditions. Candidates qualified for the auditions will receive individual invitations including details. The Philharmonic provides an accompanist (piano tuned at A4 / a’ = 442 Hz).

Please copy the following clause into your application documents:

I hereby give consent for my personal data included in my job offer to be processed by Warsaw Philharmonic, 5 Jasna St., 00-950 Warsaw, Poland, for the purposes of recruitment in order to carry out the auditions. I am aware that I am entitled to withdrawing this consent at any date. I am aware that the withdrawal of my consent will not affect the lawfulness of the data processing that took place before such a withdrawal.

For more information, please contact: The Warsaw Philharmonic Office, phone no.: (+48) 22 55 17 103.

AUDITION PROGRAMME:

I STAGE:

  1. A. MOZART – Bassoon Concerto in B-flat major, K.191, mov. I i II (without cadenza)
  2. Orchestral parts of the I stage according to the attachment

II STAGE:

  1. SAINT-SAENS – Bassoon Sonata, Op.168, mov. I i II
  2. Orchestral parts of the II stage according to the attachment

ATTACHMENTS:

Information obligation for the Candidate

Orchestral parts of the I stage

Orchestral parts of the II stage

  1. Jasna 5

00-950 Warszawa

+48 22 55 17 111

sekretariat@filharmonia.pl

www.filharmonia.pl

——————————————————————————————————————————————————————————

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko

FAGOT (II głos) – PEŁNY ETAT

PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

9-10 czerwca 2025

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 9 kwietnia 2025.

Wskazane jest doświadczenie w specjalności fagot. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/.

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ:

I ETAP:

  1. A. MOZART – Koncert na fagot B-dur KV 191, cz. I i II (bez kadencji)
  2. Partie orkiestrowe I etapu wg załącznika

II ETAP:

  1. SAINT-SAENS – Sonata na fagot op. 168, cz. I i II
  2. Partie orkiestrowe II etapu wg załącznika

ZAŁĄCZNIKI:

Obowiązek informacyjny dla Kandydata

Partie orkiestrowe I etapu

Partie orkiestrowe II etapu

  1. Jasna 5

00-950 Warszawa

+48 22 55 17 111

sekretariat@filharmonia.pl

www.filharmonia.pl

—————————————————————————————————————————————————————————————–

 

Oferta pracy: nauczyciel podstaw rytmiki i kształcenia słuchu

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Arno Kanta w Działdowie zatrudni na stanowisku: nauczyciel podstaw rytmiki i kształcenia słuchu Informacje o ofercie Zatrudnienie od dnia 1 września 2025 r. w niepełnym wymiarze czasu pracy – 9,00/18,00 pensum (z możliwością zwiększenia wymiaru czasu pracy) Miejsce wykonywania pracy: Województwo: warmińsko-mazurskie Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Arno Kanta w Działdowie, ul. Grunwaldzka 3, 13-200 Działdowo

Wymagania:
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność – rytmika.
Kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 3 września 2021 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli szkół artystycznych i placówek artystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1665 oraz z 2023 r. poz. 2238) Spełnienie warunków określonych w art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984 oraz 1586, 1730, 1672, 2005) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: sekretariat@psm-dzialdowo.edu.pl lub 603782802.
Więcej informacji na stronie szkoły: www.gov.pl/web/psmdzialdowo/oferta-pracy-nauczyciel- podstaw-rytmiki-i-ksztalcenia-sluchu

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

Oferta pracy: nauczyciel instrumentu głównego – flet

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Arno Kanta w Działdowie zatrudni na stanowisku: nauczyciel instrumentu głównego – flet.
Informacje o ofercie Zatrudnienie od dnia 1 września 2025 r. w niepełnym wymiarze czasu pracy – 16,00/18,00 pensum Miejsce wykonywania pracy: Województwo: warmińsko-mazurskie Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Arno Kanta w Działdowie, ul. Grunwaldzka 3, 13-200 Działdowo

Wymagania:
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność – flet.
Kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 3 września 2021 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli szkół artystycznych i placówek artystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1665 oraz z 2023 r. poz. 2238) Spełnienie warunków określonych w art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984 oraz 1586, 1730, 1672, 2005) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: sekretariat@psm-dzialdowo.edu.pl lub 603782802.
Więcej informacji na stronie szkoły: www.gov.pl/web/psmdzialdowo/oferta-pracy-nauczyciel-fletu

—————————————————————————————————————————————————————————————-

Oferta pracy: nauczyciel fortepianu głównego, fortepianu dodatkowego, akompaniamentu.
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Arno Kanta w Działdowie zatrudni na stanowisku: nauczyciel fortepianu głównego, fortepianu dodatkowego, akompaniamentu.
Informacje o ofercie Zatrudnienie od dnia 1 września 2025 r. w niepełnym wymiarze czasu pracy – 9,00/18,00 pensum (z możliwością zwiększenia wymiaru czasu pracy) Miejsce wykonywania pracy: Województwo: warmińsko-mazurskie Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Arno Kanta w Działdowie, ul. Grunwaldzka 3, 13-200 Działdowo Wymagania
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność – fortepian.
Kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 3 września 2021 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli szkół artystycznych i placówek artystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1665 oraz z 2023 r. poz. 2238) Spełnienie warunków określonych w art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984 oraz 1586, 1730, 1672, 2005) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: sekretariat@psm-dzialdowo.edu.pl lub 603782802.
Więcej informacji na stronie szkoły:  www.gov.pl/web/psmdzialdowo/oferta-pracy-nauczyciel- fortepianu-2024

—————————————————————————————————————————————————————————–

Szanowni Państwo,

w dniach 6-7 grudnia 2024 r. odbędzie się Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa „Kim jest Artysta? Oblicza artystycznej tożsamości we współczesnym świecie”.

Wydarzenie adresowane jest do studentów, nauczycieli kierunków artystycznych, pracowników uczelni artystycznych i artystów zainteresowanych rozwojem.

W programie wydarzenia znajdą Państwo referaty oraz warsztaty. Z perspektywy Biura Karier na szczególną uwagę zasługuje warsztat „Zaopiekuj się artystą w sobie”, który prezentuje założenia autorskiej koncepcji Psychologicznego Aparatu Wykonawczego oraz warsztaty, które realizowane są w ramach Innowacyjnego Centrum Rozwoju Artysty ICRA.

Plan Konferencji przesyłamy niżej:

PLAN KONFERENCJI

 

Poniżej przesyłamy informacje dotyczące przedsięwzięcia.

Organizatorami Ogólnopolskiej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej „Kim jest Artysta? Oblicza artystycznej tożsamości we współczesnym świecie” jest Katedra Edukacji Muzycznej AMKL oraz Innowacyjne Centrum Rozwoju Artysty ICRA.

Naszym celem jest spojrzenie na zagadnienie artystycznej tożsamości z różnych perspektyw:

  1. a) studenta ( W jaki sposób odkrywać i rozwijać artystyczną tożsamość?)
  2. b) nauczyciela ( W jaki sposób rozwijać artystyczną tożsamość swoich uczniów/studentów?)
  3. c) artysty-profesjonalisty (Profesjonalizm działań w zgodzie z artystyczną tożsamością)
  4. d) biznesmena z „artystyczną duszą” (W jaki sposób wykorzystać artyzm w swojej profesji?)

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Uczestnictwo bierne można zgłosić do 25 listopada 2024 r.

LINK DO ZGŁOSZEŃ

https://www.facebook.com/events/1211702230035503

Szczegóły: https://amuz.wroc.pl/ogolnopolska-interdyscyplinarna-konferencja-naukowa-kim-jest-artysta-oblicza-artystycznej-tozsamosci-we-wspolczesnym-swiecie-10611

Kontakt:kimjestartysta@amkl.edu.pl

Następnego lata Festiwal Muzyczny w Szlezwiku-Holsztynie ponownie zaoferuje

początkującym muzykom orkiestrowym możliwość zostania członkiem międzynarodowej orkiestry festiwalowej w ramach stypendium. W 2025 roku zaplanowano koncerty z udziałem m.in. Christopha Eschenbacha, Holly Choe, Nila Vendittiego, Ludwiga Wickiego i Michaela Sanderlinga. W programie znalazły się m.in. III Symfonia Schumanna, II Koncert fortepianowy Rachmaninowa, VII Symfonia Szostakowicza i V Symfonia Brucknera.

Więcej informacji: FO_Handzettel WEB

—————————————————————————————————————————————————————

Z okazji Roku Jubileuszowego Biura Karier ASP w Krakowie (15 lat!), serdecznie zaprasza studentów i studentki do wzięcia udziału w organizowanych przez ASP w Krakowie spotkaniach Pro Arte Sztuka Przedsiębiorcza, które odbędą się 19-30 listopada 2024 r.

Udział w spotkaniach jest bezpłatny, obowiązują zapisy. 

Program wydarzenia dostępny jest na stronie biura karier.

Spotkania w ramach Pro Arte odbywają się stacjonarnie w dawnej pracowni Olgi Boznańskiej w Krakowie (tam mieści się biuro), jak również online.

Dodatkowe załączniki poniżej:

PROGRAM PRO ARTE 2024_jesień

Zaproszenie_AM_Bydgoszcz

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nabór do Penderecki Youth Orchestra – informacja dla studentów

Szanowni Państwo,

do 10 listopada trwa rekrutacja do Penderecki Youth Orchestra – projektu zainicjowanego przez Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego, mającego na celu integrację utalentowanych młodych muzyków z całej Polski z muzycznymi autorytetami światowego formatu.

Nabór i  zgłoszenia od skrzypków, altowiolistów i kontrabasistów w wieku od 19 do 26 lat. Spośród wybranego grona instrumentalistów powstanie wyjątkowa, kameralna społeczność, która tworzyć będzie skład orkiestry na kolejne spotkania.

W tegorocznej edycji PYO wystąpi Yamen Saadi, skrzypek, który w wieku 25 lat objął stanowisko koncertmistrza Orkiestry Opery Wiedeńskiej oraz Filharmonii Wiedeńskiej, gdzie gra od sezonu 2022/2023. Saadi, znany ze swojego „urzekającego dźwięku” (Berliner Morgenpost), charakteryzuje się liryzmem, wirtuozerią i elegancją. W maju 2022 roku zadebiutował jako solista w Filharmonii Izraelskiej, zastępując Leonidasa Kavakosa. W jego dorobku znajdują się występy z takimi orkiestrami jak: Staatskapelle Berlin, Israel Philharmonic czy Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia. Ten wybitny skrzypek koncertował w renomowanych salach, takich jak Carnegie Hall i Elbphilharmonie.

Poniżej znajdują się linki odnoszące bezpośrednio do postów:

https://www.instagram.com/p/DBb4o-5NCa7/?img_index=1

https://www.facebook.com/photo?fbid=941969494645630&set=a.629312945911288

Udział w Penderecki Youth Orchestra jest bezpłatny.

Pełne informacje wraz z regulaminem znajdą Państwo także na stronie internetowej www.penderecki-center.pl.

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

 

Filharmonia Warmińsko-Mazurska w Olsztynie poszukuje prowadzącego wyjazdowe koncerty przedszkolne

Poniżej link do plakatu z ogłoszeniem oraz podanym adresem mailowym do kontaktu:

WMF – oferta pracy

————————————————————————————————————————————

Filharmonia Zielonogórska im. Tadeusza Bairda w Zielonej Górze

organizuje przesłuchania na stanowisko: KONTRABAS (Koncertmistrz Grupy)

Termin przesłuchań: 5, 6 grudnia 2024 r.

Poniżej linki do treści ogłoszenia oraz materiały do pobrania:

kontrabas-partie orkiestrowe

przesluchania CB_grudzien 2024

                                               ———————————————————————————————————————————————————–

Następnego lata Festiwal Muzyczny w Szlezwiku-Holsztynie ponownie zaoferuje

początkującym muzykom orkiestrowym możliwość zostania członkiem międzynarodowej orkiestry festiwalowej w ramach stypendium. W 2025 roku zaplanowano koncerty z udziałem m.in. Christopha Eschenbacha, Holly Choe, Nila Vendittiego, Ludwiga Wickiego i Michaela Sanderlinga. W programie znalazły się m.in. III Symfonia Schumanna, II Koncert fortepianowy Rachmaninowa, VII Symfonia Szostakowicza i V Symfonia Brucknera.

Więcej informacji: FO_Handzettel WEB

———————————————————————————————————————————————————————-

Filharmonia Zielonogórska im. Tadeusza Bairda w Zielonej Górze

organizuje przesłuchania na stanowisko: SKRZYPCE (muzyk tutti)

Termin przesłuchań: 5, 6 grudnia 2024 r.

Poniżej linki do treści ogłoszenia oraz materiały do pobrania:

przesluchania VN_grudzien 2024

skrzypce-partie orkiestrowe

——————————————————————————————————————————————–

Festiwal Muzyczny w Szlezwiku-Holsztynie

ponownie w nadchodzącym lecie oferuje początkującym muzykom orkiestrowym możliwość zostania członkiem międzynarodowej orkiestry festiwalowej w ramach stypendium. W 2025 roku zaplanowano koncerty z udziałem m.in. Christopha Eschenbacha, Holly Choe, Nila Vendittiego, Ludwiga Wickiego i Michaela Sanderlinga. W programie znalazły się m.in. III Symfonia Schumanna, II Koncert fortepianowy Rachmaninowa, VII Symfonia Szostakowicza i V Symfonia Brucknera.

Więcej informacji: FO_Handzettel WEB

————————————————————————————————————————————————————————————————

Filharmonia Częstochowska im. Bronisława Hubermana

ogłasza przesłuchania muzyków do grupy skrzypiec na stanowiska

solisty

 

Przesłuchania odbędą się  19.11.2024r (wtorek), o godz.13.00 w Sali Koncertowej Filharmonii Częstochowskiej

  • Komisja zakwalifikuje kandydatów do przesłuchań na podstawie nadesłanych zgłoszeń
  • Filharmonia zapewnia akompaniatora
  • Filharmonia nie zwraca kosztów podróży oraz nie zapewnia zakwaterowania uczestnikom przesłuchań
  • Filharmonia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia, a także odwołania lub unieważnienia przesłuchań bez podania przyczyny, o czym kandydaci zostaną poinformowani.
  • Szczegółowy harmonogram przesłuchań zostanie wysłany z potwierdzeniem udziału w przesłuchaniu

 

Program przesłuchań:

  1. W. A. Mozart – do wyboru koncert skrzypcowy A-dur lub D-dur lub G-dur, cz. I z kadencją
  1. Partie orkiestrowe:
  • R. Schumann – II Symfonia C-dur  – Scherzo
  • S. Prokofiew – Symfonia klasyczna (wybrane fragmenty)
  • F. Mendelssohn – IV Symfonia A-dur cz. I , II, IV (wybrane fragmenty)
  • R. Strauss – Don Juan (wybrane fragmenty)

Link do materiałów nutowych:

https://drive.google.com/file/d/1D3c_45TmRk2SMbbl5XvHuHM8okCgX_Cn/view?usp=sharing

Osoby zainteresowane prosimy o składanie do 10 listopada 2024r. w formie pisemnej, w sekretariacie Filharmonii Częstochowskiej w Częstochowie ul.  Wilsona 16 lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@filharmonia.com.pl  zgłoszenia wraz z życiorysem artystycznym i oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko muzyk solista – skrzypce.” 

Z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych można zapoznać się w kadrach Filharmonii Częstochowskiej lub na stronie www.filharmonia.com.pl

Filharmonia Częstochowska nie zwraca kosztów podróży oraz nie zapewnia zakwaterowania uczestnikom przesłuchań.

Filharmonia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia, a także odwołania lub unieważnienia przesłuchań bez podania przyczyny, o czym kandydaci zostaną poinformowani.

W zgłoszeniu prosimy napisać czy jest potrzebny akompaniator

przesłuchania skrzypce 19.11.2024

————————————————————————————————————————————————————————————————

Agencja Muzyczna TOMCZYK ART ogłasza audycje dla śpiewaków solistów – tenorów.

Wymagania:

  • bardzo dobra technika wokalna
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym
  • obycie sceniczne
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność w weekendy (koncerty odbywają się w piątki, soboty i niedziele, sporadycznie w inne dni tygodnia)

Agencja zapewnia:

  • stałą, regularną, dobrze płatną współpracę w charakterze śpiewaka solisty podczas koncertów organizowanych przez jedną z najprężniej działających agencji muzycznych w Polsce – Tomczyk Art
  • występy w najlepszych polskich salach koncertowych, m.in.: ICE Kraków, Opera i Filharmonia Podlaska, Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, Filharmonie: Bałtycka, Łódzka, Częstochowska, Świętokrzyska, Warmińsko – Mazurska, Podkarpacka i inne
  • współpracę w profesjonalnym zespole
  • udział w prestiżowych wydarzeniach artystycznych

Kandydatów prosimy o przesłanie nagrania jednej z poniższych arii:

– F. Lehár – „Twoim jest serce me” z operetki „Kraina Uśmiechu”

– W. A. Mozart – „Dies Bildnis ist bezaubernd schön” z opery „Czarodziejski Flet”

– W. A. Mozart – „Il mio tesoro intanto” z opery „Don Giovanni”

– J. Strauss – Kuplety Barinkaya „Wielka sława to żart” z operetki „Baron Cygański”

– G. Puccini – „Che gelida manina” z opery „Cyganeria”

– G. Puccini – „Nessun dorma” z opery „Turandot”

– G. Rossini – „Ecco, ridente in cielo” z opery „Cyrulik sewilski”

– G. Verdi – „La donna è mobile” z opery „Rigoletto”

– G. Verdi – „Lunge da lei… De’ miei bollenti spiriti” z opery „Traviata”

Kandydaci proszeni są o przesłanie nagrań video w formie linku youtube (nagranie nie starsze niż z października 2023 r.). Do zgłoszenia należy dołączyć aktualną fotografię oraz życiorys Artysty. Zgłoszenia przyjmowane są do 15.11.2024 r.  pod adresem mailowym: przesluchania.tomczykart@gmail.com

Ocenie poddane będą jedynie kompletne zgłoszenia. Agencja Muzyczna Tomczyk Art. informuje, że skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

– Administratorem danych osobowych jest Agencja Muzyczna Tomczyk Art Sp. z o.o.
– Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego procesu rekrutacji.
– W każdym czasie kandydat ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz może je zmieniać lub zażądać zaprzestania ich przetwarzania.
– Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji.
– Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Biuro Karier

Teatr Wielki im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu ogłasza

PRZESŁUCHANIE

do partii Królowej Nocy do wznowienia scenicznej prezentacji
opery Wolfganga Amadeusza Mozarta

„CZARODZIEJSKI FLET”

(dyr. Jacek Kaspszyk, reż. Sjarona Minajlo)

Spektakle będą prezentowane w dniach

5-13 kwietnia 2025.

Przesłuchanie odbędzie się w Teatrze Wielkim
im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu

5 listopada 2024, od godziny 11:00.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres:

koordynacja@opera.poznan.pl

do dnia

30 października 2024.

Prosimy o przygotowanie dwóch arii Królowej Nocy:

  • Zittre nicht, mein lieber Sohn z 1 aktu
  • Der Hólle Rache kocht In meinem Herzen z II aktu

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV kandydatki
  • Link/plik z nagraniem dowolnej arii
    wykonanej przez kandydatkę.

Dyrekcja zastrzega sobie prawo do zaproszenia

na przesłuchanie wybranych kandydatek.

www.opera.poznan.pl

 

Przesłuchanie_CzarodziejskiFlet_Druk

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Działalność Biura Karier

13 września 2012 roku w Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy zostało powołane Biuro Karier.

Zadaniem Biura jest pomoc studentom i absolwentom naszej uczelni w zaistnieniu na rynku pracy przede wszystkim poprzez kontakt z potencjalnymi pracodawcami oraz bieżącą prezentację ofert pracy. W tym celu zamieściliśmy na stronie spis profesjonalnych pracodawców zainteresowanych absolwentami naszej uczelni, a także bazę danych informującą o polskich i międzynarodowych konkursach, przesłuchaniach, kursach, festiwalach itp.

 

Kontakt:

Żaneta Jasińska

tel. 52 321 05 82 wew.45

biurokarier@amfn.pl


 

Stanowisko: Timer (Praca przy zawodach sportowych)
Firma: B4SPORT.pl

Interesujesz się sportem i szukasz weekendowej, wyjazdowej pracy, która dostarczy Ci niezapomnianych wrażeń? Dołącz do naszego zespołu jako Timer!

Nasze usługi pomiaru czasu realizujemy pod marką B4SPORT, uznaną na polskim rynku masowych zawodów sportowych. Obsługujemy ponad 100 imprez rocznie, w tym Festiwal Biegu Rzeźnika, Runmageddon czy Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich. Każde zawody realizujemy profesjonalnie, stawiając na pierwszym miejscu wysoką jakość, zadowolenie uczestników oraz organizatorów.

Jako Timer będziesz odpowiadał za profesjonalne mierzenie czasu zawodników na różnego rodzaju zawodach.

Sprawdź nas na https://b4sport.pl/realizacje/ oraz https://b4sport.pl/zdobadz-prace-pelna-sportowych-emocji/  czy na naszym facebooku.

Poszukujemy osób z całej Polski (masz okazję pracować przy eventach w swoim rodzinnym mieście lub okolicach) oraz z Bydgoszczy (tutaj mamy siedzibę i prowadzimy centrum logistyczne B4SPORT).

 

Kogo szukamy?

  • Studentów, uczniów szkół średnich (po ukończeniu 18. roku życia)
  • Osób dyspozycyjnych w weekendy
  • Osób gotowych do wyjazdów na zawody sportowe
  • Miłośników sportu
  • Osób z prawem jazdy (mile widziane)
  • Osób z biegłą obsługą komputera i programu Excel

Czym się będziesz zajmować?

  • Współpracą z biurem zawodów
  • Obsługą oprogramowania do elektronicznego pomiaru czasu
  • Konfigurowaniem i monitorowaniem sprzętu do elektronicznego pomiaru czasu

Oferujemy:

  • Pracę w sportowej atmosferze przy największych imprezach biegowych w Polsce
  • Umowę zlecenie, kontrakt b2b
  • Szkolenie z obsługi sprzętu do pomiaru czasu (online i offline)
  • Podróże służbowe w atrakcyjne turystycznie miejsca
  • Nocleg i wyżywienie podczas eventów sportowych
  • Wynagrodzenie za każde obsłużone wydarzenie

Jeśli lubisz sport, wyjazdy i chcesz stać się częścią zespołu, który mierzy czas na największych wydarzeniach sportowych, zgłoś się już dziś!
Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://b4sport.pl/zostan-timerem/

 

Dołącz do nas i stań się częścią niezapomnianych sportowych emocji!

 

CV proszę wysyłać na email: kontakt@b4sport.pl

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Fundacja ARTE EVA oraz prof. Ewa Iżykowska-Lipińska – Dyrektor artystyczny konkursu zaprasza studentów Wydziału Wokalno-Aktorskiego do udziału w
V Międzynarodowym Konkursie VIVA CALISIA Kalisz 2024, który odbywać się będzie w dniach 2-4 października 2024 r.

Termin zgłoszeń do konkursu: 20 września 2024 r.

Szczegółowe informacje znajdują się na naszej stronie internetowej: www.arteeva.kalisz.pl

PLAKAT KONKURSU

Magdalena Nogańska, Barbara Tritt – Koordynatorki konkursu

slot 88