Witamy na Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy!
W tym roku ustanowione przez Uczelnię Dni Organizacyjne dla Samorządu (obecne w rozkładzie „Organizacja roku 2023/2024”), przypadają na 29 i 30 września. Odbędzie się wtedy cykl szkoleń, warsztatów i spotkań integracyjnych.
Przedstawiamy harmonogram zbiorczo, poniżej jest również rozpiska dla poszczególnych wydziałów (WI-WIV):
===
Piątek 29.09 – Aula (115), Słowackiego 7:
15:30-17:30 szkolenie WI (równolegle spacer WIV)
18:00-20:00 szkolenie WIV (równolegle spacer WI)
Wieczorem spotkanie integracyjne dla osób studiujących (szczegóły podamy najpóźniej 28.09, prosimy o sprawdzanie naszego Fanpage’a https://www.facebook.com/samorzadamuzbydgoszcz).
*w piątek spacery rozpoczynają się przy fontannie przy ul. Słowackiego 7
Sobota 30.09 – Sala Koncertowa, Gdańska 20:
9-11:00 szkolenie WIII (równolegle spacer WII)
11:30-13:30 szkolenie WII (równolegle spacer WIII)
14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych (dla wszystkich)
Wieczorem spotkanie integracyjne dla osób studiujących (szczegóły będą na Fanpage’u).
*w sobotę spacery rozpoczynają się przy ul. Gdańskiej 20
Niedziela 01.10 – w ramach zwieńczenia dni organizacyjnych:
Spotkanie samorządowe (szczegóły będą na Fanpage’u)
Wieczorem spotkanie integracyjne dla osób studiujących (szczegóły będą na Fanpage’u).
===
KILKA SŁÓW O INICJATYWACH
– „szkolenia” – Szkolenia z Praw i Obowiązków Studenta, czyli przeszkolenie z zobowiązań osób studiujących jak również ich możliwości rozwoju na Uczelni i przydatnej wiedzy w celu ułatwienie rozpoczęcia studiów (dla każdego wydziału). Szkolenie powinien przejść co do zasady każdy rozpoczynający studia I st. student.
– „spacer” – Spacer po Uczelni, w którym będzie można poznać wszystkie miejsca i możliwości, jakie oferuje Uczelnia, a także okolica (dla każdego wydziału)
– „warsztaty z technologii cyfrowych” – Warsztaty z cyfrowych „life-hacków” studenckich + warsztaty z Office 365, czyli to, co nasza uczelnia udostępnia w ramach współpracy z Microsoft i jak możemy to wykorzystać w trakcie studiów (spotkanie dla wszystkich osób studiujących). Spotkanie prowadzone jest przez współpracującego z Samorządem inżyniera informatyki.
– Spotkania integracyjne połączone z otrzęsinami, na których planowane są angażujące atrakcje 😉 (dla wszystkich chętnych osób studiujących)
– Spotkanie samorządowe połączone z warsztatami (dla wszystkich chętnych osób studiujących)
W trakcie dni organizacyjnych w wolnych chwilach będzie można również zaangażować się w aktywności takie jak:
– Gra terenowa – dla osób chcących poznać lepiej okolice Uczelni (dla wszystkich chętnych osób studiujących). Informacje o grze terenowej będą obok sal, w których będą odbywać się szkolenia.
– Szkolenie BHP online – uczestnictwo w szkoleniu jest obowiązkowe dla wszystkich osób rozpoczynających studia I i II st. http://www.amuz.bydgoszcz.pl/dla-studenta/informacje-ogolne/bhp
===
Podział na Wydziały:
Wydział I:
Piątek 29.09
15:30-17:30 szkolenie (Aula (115), Słowackiego 7:)
18:00-20:00 spacer (przy fontannie przy ul. Słowackiego 7)
Wieczór – spotkanie integracyjne.
Sobota 30.09
14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych (Sala Koncertowa, Gdańska 20:)
Wieczór – spotkanie integracyjne.
Wydział II
Piątek 29.09
Wieczorem spotkanie integracyjne.
Sobota 30.09
9-11:00 spacer (przy Gdańskiej 20)
11:30-13:30 szkolenie (Sala Koncertowa, Gdańska 20)
14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych
Wieczór – spotkanie integracyjne.
Wydział III
Piątek 29.09
Wieczorem spotkanie integracyjne.
Sobota 30.09
9-11:00 szkolenie (Sala Koncertowa, Gdańska 20)
11:30-13:30 spacer (przy Gdańskiej 20)
14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych
Wieczór – spotkanie integracyjne.
Wydział IV
Piątek 29.09
15:30-17:30 spacer (przy fontannie przy ul. Słowackiego 7)
18:00-20:00 szkolenie (Aula (115), Słowackiego 7:)
Wieczór – spotkanie integracyjne.
Sobota 30.09
14:00-16:00 warsztaty z technologii cyfrowych (Sala Koncertowa, Gdańska 20:)
Wieczór – spotkanie integracyjne.
WSPÓLNIE
Niedziela 01.10
Spotkanie samorządowe.
Wieczór – spotkanie integracyjne.
W razie pytań, prosimy o wiadomości na adres: samorzad@amfn.pl
Czekamy w Bydgoszczy!
Z pozdrowieniami
Samorząd Studencki AMFN
Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego:
Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku
Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Instrumentalnego
Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Wokalno-Aktorskiego
Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Dyrygentury, Jazzu, Muzyki Kościelnej i Edukacji Muzycznej
Rada Mieszkańców Domu Studenta
Komisja Rewizyjna