https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

as. dr Anna Kocent

a.kocent@amfn.pl
Anna Kocent, dyrygent, doktor sztuk muzycznych. Absolwentka trzech kierunków studiów magisterskich – zarówno w zakresie dyrygentury symfoniczno-operowej, dyrygentury chóralnej, jak i Wydziału Wokalno-Aktorskiego. Z wyróżnieniem ukończyła Akademię Muzyczną w Bydgoszczy.
Prowadzi zajęcia zespołowe na Wydziale Wokalno-Aktorskim. Współtworzy wiele projektów artystycznych i koncertowych we współpracy z różnymi wydziałami uczelni. Pełni także rolę asystenta dyrygenta oraz specjalisty emisji głosu w Akademickim Chórze Collegium Medicum w Bydgoszczy, który osiąga sukcesy na arenie międzynarodowej.
Z muzyką związana od szóstego roku życia, początkowo w zakresie gry na fortepianie. Ukończyła z wyróżnieniem I i II stopień Państwowego Zespołu Szkół Muzycznych im. Artura Rubinsteina w Bydgoszczy, zarówno w klasie fortepianu, jak i śpiewu solowego.
Jest absolwentką trzech kierunków studiów magisterskich na bydgoskiej Akademii Muzycznej. Uzyskała dyplomy magisterskie na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej (Prowadzenie zespołów wokalnych i wokalno-instrumentalnych w klasie dyrygowania prof. zw. dr hab. Janusza Staneckiego, a także Dyrygentura symfoniczno-operowa w klasie dyrygowania dr hab. Piotra Sułkowskiego prof. ndzw.) oraz na Wydziale Wokalno-Aktorskim w klasie śpiewu solowego dr Agnieszki Piass. Ukończyła również podyplomowe studia Zarządzania Instytucjami Kultury na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
W roku 2015 została wyróżniona na XI Wydziałowym Konkursie dla Dyrygentów Chóralnych w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy. Była też stypendystką rektora uczelni. Brała udział w licznych dyrygenckich kursach mistrzowskich prowadzonych m.in. przez Pawła Kotlę, Philipa Lawsona (The King’s Singers), Michele Peguri (Konserwatorium Muzyczne w Rovigo), Roberta Sunda (Szwecja), Tatianę Malyshevą (Akademia Muzyczna w Moskwie), Rogera Treece (USA). Uczestniczyła czynnie także w warsztatach wokalnych z Hubertem Noé (Austria), czy Piotrem Bednarskim (Niemcy). Swoją wiedzę dotyczącą wszechstronnej pracy nad głosem poszerzyła także m. in. na warsztacie lektorskim prowadzonym przez Macieja Jabłońskiego w Studio Praga w Warszawie. Brała czynny udział w projektach konkursowych ogłoszonych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, przygotowując e-materiały dydaktyczne do kształcenia ogólnego w zakresie edukacji muzycznej.
Jako dyrygent współpracowała zarówno z zespołami wokalnymi, chórami, jak i orkiestrami, między innymi z Orkiestrą Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej w Olsztynie, Orkiestrą Barokową Akademii Muzycznej, Orkiestrą Kameralną złożoną z Muzyków Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy, Orkiestrą Wojskową w Bydgoszczy, chórami bydgoskiej Akademii Muzycznej: Chórem Kameralnym, czy Chórem Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej, a także z Chórem Kameralnym Powidoki, Chórem Żeńskim Primo.
Z Akademickim Chórem Politechniki Gdańskiej współpracowała zarówno podczas koncertów, jak i w roli prowadzącej warsztaty. Z Chórem Akademickim Collegium Medicum w Bydgoszczy podjęła stałą współpracę. Była współorganizatorką I edycji ogólnopolskiego Seminarium Wokalnego Muzyki Dawnej w bydgoskiej Akademii Muzycznej. Przygotowuje chóry operowe złożone ze Studentów Wydziału Wokalno-Aktorskiego do studenckich spektakli wystawianych zarówno na scenie akademickiej, ogólnopolskiej, jak i w ramach cyklicznego Międzynarodowego Operowego Forum Młodych w Operze Nova w Bydgoszczy.

slot 88