https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

ad. dr Marcin Tarnawski

m.tarnawski@amfn.pl

urodzony w 1985 roku. Ukończył studia na Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy (AMFN) w zakresie skrzypiec w klasie prof. dr hab. Marcina Baranowskiego, skrzypiec barokowych (z wyróżnieniem) w klasie Irmgard Schaller oraz dyrygentury symfoniczno-operowej w klasie prof. dr hab. Elżbiety Wiesztordt.

W latach 2007-2016 muzyk orkiestry Opera Nova w Bydgoszczy, następnie do 2020 roku muzyk Toruńskiej Orkiestry Symfonicznej.

Obecnie wykładowca w Katedrze Klawesynu, Organów i Muzyki Dawnej AMFN. W latach 2019-2022 koordynator zadania w ramach uczelnianego projektu Sztuka Doskonałości, obejmującego stworzenie i funkcjonowanie serwisu internetowego OpenMusicReview.art. Od 2021 roku Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej i Kierownik Biura Rekrutacji AMFN. Członek biura organizacyjnego i wykładowca Letnich Kursów Metodycznych Muzyki Dawnej w Warszawie.

Współpracuje z zespołami Arte dei Suonatori, Intemperata, orkiestrą Fundacji Akademia Muzyki Dawnej w Szczecinie oraz orkiestrą kameralną Filharmonii Pomorskiej Capella Bydgostiensis.

Założyciel i w latach 2014-2018 prezes stowarzyszenia Akademia Muzyki Dawnej – organizatora festiwalu Bydgoska Scena Barokowa (BSB). Podczas pierwszej edycji festiwalu w 2019 roku poprowadził wykonanie oratorium La Resurrezione G. F. Händla w ramach koncertu otwierającego festiwal. W 2020 roku wraz Barokową Orkiestrą Festiwalową BSB poprowadził współczesne prawykonanie opery N. Porpory Filandro.

Konsultant Centrum Edukacji Artystycznej w zakresie skrzypiec historycznych, altówki historycznej, improwizacji, propedeutyki muzyki dawnej, zespołów orkiestrowych muzyki dawnej.

Swoje główne poszukiwania badawcze i artystyczne koncentruje wokół praktyki improwizowanej ornamentacji oraz muzyki kameralnej.

slot 88