KOMUNIKAT
Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 12 lutego 2021 r.
w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych, działalności artystycznej oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19
- od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 15 lutego 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Zmianie ulega regulacja dotycząca odbywania wydarzeń artystycznych z publicznością. Począwszy od 12 do 28 lutego 2021 roku prowadzenie działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki w zakresie związanym z przygotowaniem i realizacją wydarzeń artystycznych jest dopuszczalne pod warunkiem: – udostępnienia widzom lub słuchaczom co drugiego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 50% liczby miejsc oraz przy zachowaniu odległości 1,5 metra pomiędzy słuchaczami, – zapewnienia, że słuchacze realizują nakaz zakrywania ust i nosa
- Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.
Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku zakrywania ust i nosa w sytuacji braku możności zachowania odstępu 1,5 metra od innych osób, w tym we wszystkich częściach wspólnych oraz obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowań lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.
Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne, organizacja imprez artystycznych i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.
Rektor Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
(-) prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
KOMUNIKAT
Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 28 grudnia 2020 r.
w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych
oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia w mały grupach mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- Wszystkie wydarzenia artystyczne i naukowe, w tym koncerty, sesje naukowe, wykłady, prezentacje mogą odbywać się wyłącznie bez udziału publiczności i w trybie online.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.
Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowani lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.
Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.
Rektor Akademii Muzycznej
imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
Zawiadomienie
uprzejmie zapraszam P.T.Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line,
które odbędzie się 15 grudnia 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wszczęcie procedury nadania Maestro Jerzemu Maksymiukowi tytułu doktora honoris causa AMFN w Bydgoszczy
- Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
- Przyjęcie zmiany w regulaminie Uczelnianej Rady Doskonałości Naukowej
- Proces ewaluacji; od danych do informacji – plan szkoleń
- Informacja o aktualnej działalności artystycznej i promocyjnej
- Sprawy bieżące i wolne wnioski
- Zamknięcie posiedzenia
REKTOR
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
INFORMACJE NA TEMAT PRACY ZDALNEJ I KWARANTANNY
- nowe zasady odbywania kwarantanny (pobierz)
- oświadczenie o konieczności odbycia kwarantanny (pobierz)
- wniosek o możliwość wykonywania pracy zdalnej (pobierz)
- karta pracy zdalnej nauczyciela akademickiego (pobierz)
- karta pracy zdalnej pracownika niebędącego nauczycielem akademickim (pobierz)
Zawiadomienie
Uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line, które odbędzie się 24 listopada 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wybory do Rady Uczelni
- Poparcie wniosków o nadanie tytułu profesora.
- Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
- Wybory przedstawicieli do Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Jakość kształcenia. Efekty kształcenia w czasie pandemii Covid-19
- Proces ewaluacji – od danych do informacji
- Informacja o działalności artystycznej i promocyjnej w czasie pandemii Covid-19
- Termomodernizacja gmachu Uczelni przy ul. Słowackiego 7
- Sprawy bieżące i wolne wnioski
- Zamknięcie posiedzenia
REKTOR
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
Apel
Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich,
Przewodniczącego Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
Prezesa Polskiej Akademii Nauk,
Przewodniczącego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej,
Przewodniczącego Krajowej Reprezentacji Doktorantów
w sprawie konsekwencji wyroku Trybunału Konstytucyjnego
ogłoszonego 22 października 2020
(pobierz)
Z głębokim żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci profesor Alicji Marczak-Faberowej. Pani Profesor w latach w latach 1982-1987 była dziekanem Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Pełniła tę funkcję, tworząc podwaliny strukturalne, kadrowe i artystyczne pod funkcjonowanie ważnej dla uczelni i środowiska muzycznego miasta i regionu struktury kształcenia na poziomie wyższym artystów śpiewaków…. Czytaj więcej… »
Z głębokim żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci profesora Stefana Wojtasa, Pedagoga Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Profesor Stefan Wojtas był nie tylko wybitnym pianistą i pedagogiem, lecz także ciepłym i otwartym Człowiekiem. Żegnamy Go z wielkim smutkiem i żalem. Rodzinie składamy wyrazy głębokiego współczucia i najszczersze kondolencje. W imieniu Senatu i Społeczności Akademickiej Akademii Muzycznej imienia… Czytaj więcej… »
Szanowni Państwo, w imieniu JM Rektor prof. dr hab. Elżbiety Wtorkowskiej, uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu, które odbędzie się 28 maja 2024, o godz.14.00 w auli 115. Porządek obrad: Otwarcie posiedzenia Przyjęcie porządku obrad Przyjęcie planu studiów na Wydziale Dyrygentury, Jazzu, Muzyki Kościelnej i Edukacji… Czytaj więcej… »
Altówka prof. Piotr Reichert prof. Lech Bałaban dr hab. Krzysztof Komendarek-Tymendorf ad. dr Jadwiga Stanek as. dr Karalina Orsik mgr Zbigniew Milewski Wiolonczela prof. Andrzej Bauer prof. Renata Marzec dr hab. Bartosz Koziak dr Cecylia Stanecka dr Magdalena Bojanowicz-Koziak Kontrabas prof. Joanna Krempeć-Kaczor instr. Jan Nowicki Gitara prof. Krzysztof Pełech instr. Marcin Chiliński
Koncert Dyplomantów 12.05.2024, godz. 17.00 Harmonogram prób Sala Koncertowa AM, ul. Gdańska 20: wtorek, 7.05.2024, godz. 11-14 godz. 18-21 środa, 8.05.2024, godz. 10-14 czwartek, 9.05.2024, godz. 10-14 godz. 18-21 rezerwa piątek, 10.05.2024, godz. 10-14 sobota, 11.05.2024, godz. 10-14 Sala Koncertowa Filharmonii Pomorskiej: niedziela, 12.05.2024, godz. 10-13 godz. 17 Koncert