KOMUNIKAT
Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 12 lutego 2021 r.
w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych, działalności artystycznej oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19
- od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 15 lutego 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Zmianie ulega regulacja dotycząca odbywania wydarzeń artystycznych z publicznością. Począwszy od 12 do 28 lutego 2021 roku prowadzenie działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki w zakresie związanym z przygotowaniem i realizacją wydarzeń artystycznych jest dopuszczalne pod warunkiem: – udostępnienia widzom lub słuchaczom co drugiego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 50% liczby miejsc oraz przy zachowaniu odległości 1,5 metra pomiędzy słuchaczami, – zapewnienia, że słuchacze realizują nakaz zakrywania ust i nosa
- Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.
Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku zakrywania ust i nosa w sytuacji braku możności zachowania odstępu 1,5 metra od innych osób, w tym we wszystkich częściach wspólnych oraz obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowań lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.
Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne, organizacja imprez artystycznych i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.
Rektor Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
(-) prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
KOMUNIKAT
Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 28 grudnia 2020 r.
w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych
oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia w mały grupach mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- Wszystkie wydarzenia artystyczne i naukowe, w tym koncerty, sesje naukowe, wykłady, prezentacje mogą odbywać się wyłącznie bez udziału publiczności i w trybie online.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.
Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowani lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.
Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.
Rektor Akademii Muzycznej
imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
Zawiadomienie
uprzejmie zapraszam P.T.Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line,
które odbędzie się 15 grudnia 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wszczęcie procedury nadania Maestro Jerzemu Maksymiukowi tytułu doktora honoris causa AMFN w Bydgoszczy
- Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
- Przyjęcie zmiany w regulaminie Uczelnianej Rady Doskonałości Naukowej
- Proces ewaluacji; od danych do informacji – plan szkoleń
- Informacja o aktualnej działalności artystycznej i promocyjnej
- Sprawy bieżące i wolne wnioski
- Zamknięcie posiedzenia
REKTOR
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
INFORMACJE NA TEMAT PRACY ZDALNEJ I KWARANTANNY
- nowe zasady odbywania kwarantanny (pobierz)
- oświadczenie o konieczności odbycia kwarantanny (pobierz)
- wniosek o możliwość wykonywania pracy zdalnej (pobierz)
- karta pracy zdalnej nauczyciela akademickiego (pobierz)
- karta pracy zdalnej pracownika niebędącego nauczycielem akademickim (pobierz)
Zawiadomienie
Uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line, które odbędzie się 24 listopada 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wybory do Rady Uczelni
- Poparcie wniosków o nadanie tytułu profesora.
- Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
- Wybory przedstawicieli do Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Jakość kształcenia. Efekty kształcenia w czasie pandemii Covid-19
- Proces ewaluacji – od danych do informacji
- Informacja o działalności artystycznej i promocyjnej w czasie pandemii Covid-19
- Termomodernizacja gmachu Uczelni przy ul. Słowackiego 7
- Sprawy bieżące i wolne wnioski
- Zamknięcie posiedzenia
REKTOR
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
Apel
Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich,
Przewodniczącego Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
Prezesa Polskiej Akademii Nauk,
Przewodniczącego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej,
Przewodniczącego Krajowej Reprezentacji Doktorantów
w sprawie konsekwencji wyroku Trybunału Konstytucyjnego
ogłoszonego 22 października 2020
(pobierz)
Biblioteka AMFN podjęła decyzję o wprowadzeniu akcji abolicyjnej. Akcja dotyczy każdego Użytkownika, który ma na swoim koncie zaległą opłatę za nieterminowy zwrot książek. Do 30 września 2024 roku wystarczy oddać książki do Biblioteki, aby opłata za nieterminowy zwrot została całkowicie anulowana. Książki zwrócić można osobiście, poprzez wrzutnię lub wysyłając je pocztą (listem poleconym) lub kurierem na adres:… Czytaj więcej… »
Szanowni Państwo, w imieniu JM Rektor prof. dr hab. Elżbiety Wtorkowskiej, uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu, które odbędzie się 23 kwietnia 2024 r., o godz. 14:00, w sali nr 208 na II piętrze w gmachu Akademii przy. ul. Słowackiego. Porządek obrad: Otwarcie posiedzenia Przyjęcie porządku obrad… Czytaj więcej… »
15 kwietnia 2024 roku odszedł Profesor Joachim Pichura, wybitny akordeonista, pedagog, były Rektor Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach i wieloletni członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Pan Profesor pozostanie w pamięci naszego środowiska jako niekwestionowany autorytet, niezwykły, otwarty, życzliwy i pełen pasji Człowiek. Zawsze aktywny, zaangażowany i wierny wyznawanym przez siebie ideałom i najwyższym wartościom…. Czytaj więcej… »
Prorektor ds. Nauki, dydaktyki i spraw studenckich – dr Szymon Godziemba-Trytek Prorektor ds. Artystycznych, promocji i współpracy zagranicznej – dr hab. Mariusz Klimsiak
· Wydział KTMiRD – wtorek, 9 kwietnia 2024 r. godz. 14:00 Aula (s. 115) ul. Słowackiego 7 · Wydział DJMKiEM – wtorek, 9 kwietnia 2024 r. godz. 14:00 Sala koncertowa im. R. Sucheckiego, ul. Staszica 3 · Wydział Instrumentalny – środa, 10 kwietnia 2024 r. godz. 14:00 Aula (s. 115) ul. Słowackiego 7 · Wydział… Czytaj więcej… »