KOMUNIKAT
Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 12 lutego 2021 r.
w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych, działalności artystycznej oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19
- od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 15 lutego 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 15 lutego 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Zmianie ulega regulacja dotycząca odbywania wydarzeń artystycznych z publicznością. Począwszy od 12 do 28 lutego 2021 roku prowadzenie działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki w zakresie związanym z przygotowaniem i realizacją wydarzeń artystycznych jest dopuszczalne pod warunkiem: – udostępnienia widzom lub słuchaczom co drugiego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 50% liczby miejsc oraz przy zachowaniu odległości 1,5 metra pomiędzy słuchaczami, – zapewnienia, że słuchacze realizują nakaz zakrywania ust i nosa
- Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.
Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku zakrywania ust i nosa w sytuacji braku możności zachowania odstępu 1,5 metra od innych osób, w tym we wszystkich częściach wspólnych oraz obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowań lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.
Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne, organizacja imprez artystycznych i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.
Rektor Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
(-) prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
KOMUNIKAT
Rektora Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
z dnia 28 grudnia 2020 r.
w sprawie okresowych zmian w trybie prowadzenia zajęć dydaktycznych
oraz obowiązków wynikających z trwającej epidemii COVID-19.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się realizację zajęć indywidualnych w trybie pracy bezpośredniej, przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Jednocześnie wobec aktualnej sytuacji epidemiologicznej, zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. wskazane przez dziekanów zajęcia w mały grupach mogą odbyć się w trybie stacjonarnym, w salach dydaktycznych umożliwiających zachowanie obowiązującego dystansu. Jednocześnie zachęcam pedagogów, studentów i doktorantów do zmiany trybu zajęć na system zdalny, z wykorzystaniem technik informatycznych.
- Wszystkie wydarzenia artystyczne i naukowe, w tym koncerty, sesje naukowe, wykłady, prezentacje mogą odbywać się wyłącznie bez udziału publiczności i w trybie online.
- od 4 do 27 stycznia 2021 r. dopuszcza się możliwość prowadzenia w kontakcie bezpośrednim praktycznych zajęć zespołowych, niezbędnych do przygotowania wydarzeń artystycznych, nagrań fonograficznych i audiowizualnych, przy zachowaniu limitu ilości osób do poszczególnych sal oraz przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Pedagodzy, studenci i doktoranci mogą korzystać z infrastruktury Uczelni przy bezwzględnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
- Inne zasady prowadzenia kształcenia i funkcjonowania Uczelni, określone w poprzednich komunikatach nie ulegają zmianie.
Jednocześnie ponownie przypominam o obowiązku niezwłocznego zgłaszania zachorowani lub kontaktu bezpośredniego z osobą chorą na COVID-19. Brak takiej reakcji może skutkować kontaktem kolejnych osób z wirusem i niekontrolowanym rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Akademii.
Pamiętajmy, że kształcenie praktyczne i korzystanie z infrastruktury Akademii może być bezpiecznie realizowane tylko w przypadku zachowania postawy rozsądku i odpowiedzialności. W obliczu świadomości zagrożenia dziękuję wszystkim za zrozumienie i dyscyplinę.
Rektor Akademii Muzycznej
imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
Zawiadomienie
uprzejmie zapraszam P.T.Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line,
które odbędzie się 15 grudnia 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wszczęcie procedury nadania Maestro Jerzemu Maksymiukowi tytułu doktora honoris causa AMFN w Bydgoszczy
- Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
- Przyjęcie zmiany w regulaminie Uczelnianej Rady Doskonałości Naukowej
- Proces ewaluacji; od danych do informacji – plan szkoleń
- Informacja o aktualnej działalności artystycznej i promocyjnej
- Sprawy bieżące i wolne wnioski
- Zamknięcie posiedzenia
REKTOR
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
INFORMACJE NA TEMAT PRACY ZDALNEJ I KWARANTANNY
- nowe zasady odbywania kwarantanny (pobierz)
- oświadczenie o konieczności odbycia kwarantanny (pobierz)
- wniosek o możliwość wykonywania pracy zdalnej (pobierz)
- karta pracy zdalnej nauczyciela akademickiego (pobierz)
- karta pracy zdalnej pracownika niebędącego nauczycielem akademickim (pobierz)
Zawiadomienie
Uprzejmie zapraszam P.T. Senatorów oraz wszystkie osoby uczestniczące z głosem doradczym na posiedzenie Senatu on-line, które odbędzie się 24 listopada 2020 roku o godz.14.00 na platformie MSTeams.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wybory do Rady Uczelni
- Poparcie wniosków o nadanie tytułu profesora.
- Przyjęcie proponowanych zmian w Statucie Uczelni
- Wybory przedstawicieli do Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Jakość kształcenia. Efekty kształcenia w czasie pandemii Covid-19
- Proces ewaluacji – od danych do informacji
- Informacja o działalności artystycznej i promocyjnej w czasie pandemii Covid-19
- Termomodernizacja gmachu Uczelni przy ul. Słowackiego 7
- Sprawy bieżące i wolne wnioski
- Zamknięcie posiedzenia
REKTOR
prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
Apel
Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich,
Przewodniczącego Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
Prezesa Polskiej Akademii Nauk,
Przewodniczącego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej,
Przewodniczącego Krajowej Reprezentacji Doktorantów
w sprawie konsekwencji wyroku Trybunału Konstytucyjnego
ogłoszonego 22 października 2020
(pobierz)