https://fst.iai-tabah.ac.id/slot-dana/ https://teknik.stahnmpukuturan.ac.id/slot88/ http://diopeni.appdevel.cirebonkota.go.id/slot88/ http://sidara.appdevel.cirebonkota.go.id/slot123/

ad. dr Kamil Kęska

k.keska@amfn.pl

Absolwent Komputerowych Systemów Sterujących (2003-2005) i Miernictwa Komputerowego (2000-2003) na Wydziale Fizyki Astronomii i Informatyki Stosowanej UMK.

W 2018 ukończył Studia Podyplomowe: Historia sztuki. Muzyka. Teatr i film, specjalizacja: Historia muzyki z elementami współczesnej kultury muzycznej (Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk).

Od 2006 roku związany z Wydziałem Kompozycji Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku, Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego jako wykładowca przedmiotów kierunkowych (Technika studyjna, Cyfrowe Techniki Edycji Dźwięku) i podstawowych (Akustyka, Elektroakustyka, Podstawy Elektroniki).  Od 2006 roku współtworzy i wdraża projekty warsztatów dla studentów kierunku Reżyseria Dźwięku „Dźwięk 100% na planie filmowym” przeprowadzanych pod patronatem Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

W latach 2001-2012 roku czynnie związany z Chórem Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy. Wraz z Chórem CM uczestniczył w licznych koncertach i konkursach chóralnych między innymi: 2004-Preveza (Grecja) srebrny medal w kategorii chórów kameralnych, 2008-Llangollen (Walia) czwarte miejsce w kategorii chórów kameralnych, 2010-Stankt Petersburg (Rosja) trzecie miejsce….

W latach 2011-2012 pracował jako akustyk audiometrii tonalnej i impedancyjnej w Zakładzie Patofizjologii Narządu Słuchu i Układu Równowagi, Katedra Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej, Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera UMK w Bydgoszczy (Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy).

Jako realizator nagrań brał udział w wielu projektach muzyki klasycznej, współczesnej, jazzowej, elektronicznej (płyty wydane przez: Kerios, DUX, Requiem Records, Hevhetia, Gustaff Records, Alpaka records). Przy realizacji dźwięku i wykonaniu partii elektronicznej podczas koncertów współpracował z takimi artystami jak: Zbigniew Bargielski, Pierre Jodlowski, Elżbieta Sikora, Cezary Duchnowski, Bartosz Koziak, Radosław Kurek, Gośka Ipshording, Karin Hellqvist, Andrzej Bauer, Winston Choi, Jenny Q Chai, Tomasz Strahl, Marcin Masecki, Leszek Możdzer, Krzysztof Herdzin.

W latach 2012-2014 wraz z wirtuozem fortepianu Adamem Kośmieją pracował nad rewitalizacją „Pianophonie” Kazimierza Serockiego – nad rekonstrukcją  warstwy elektronicznej w oparciu o środowisko MAX/MSP przy zachowaniu wszystkich pierwotnych założeń kompozytora. Zwieńczeniem projektu była prezentacja obok dzieł Harveya i Widmanna podczas 57. Międzynarodowego Festiwalu Muzyki

Współczesnej „Warszawska Jesień” (2014). Kolejne prezentacje  odbywały się rok później (16 października 2015) podczas projektu SoundLAB (2015) w Szczecinie i w ramach Toronto International Electroacoustics Symposium (2016).

Obecnie współrealizuje warstwę dźwiękową w projekcie SHMIB (Symultaniczna Hybryda Muzyki Improwizowanej i Bioartu). Jest również członkiem Rady programowej Fundacji Artystyczno – Badawczej OM – organizmy i maszyny w kulturze.

Dwukrotnie nagrodzony Indywidualną Nagrodą Rektora Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy (2013, 2017).

Dwukrotnym laureat stypendium Prezydenta Miasta Bydgoszczy (2015, 2016).

Od kilku lat intensywnie dokształca się podczas warsztatów prowadzonych przez polskich i zagranicznych specjalistów: Livesound Production Workshops (Steve Bush, Meyer Sound Labolatories w ramach Soundedit’14), Mixing Workshops (Buford Jones, Meyer Sound Labolatories, 2011), S3 Venue Mixing System (Robb Allan, Avid, 2013). Ukończył również cykl szkoleń zawodowych przeprowadzanych przez Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku; Warsztaty dla akustyków koncertowych (2007), Kurs Realizacji Dźwięku (2005).

Członek Audio Engineering Society od 2011.

slot 88